TECHNOLÓGIAI STARTUP CÉGET VÁSÁROLT
A PARK TENISZKLUB ZRT.

2018. április 25.


A Park Teniszklub Zrt., mint vagyonkezelő társaság 100 százalékos tulajdont szerzett – a GlobTerm Kft. megvásárlásával – a New Form Media Kft-ben. A New Form Media Kft. egy magyar startup cég, amely PushAir márkanév alatt – reklámmegtekintésekért cserébe – ingyenes wifiszolgáltatást nyújt, elsősorban zenei fesztiválokon és rendezvényekhez kapcsolódóan.

A PushAir egy teljesen magyar fejlesztésű eszköz, amely ingyenes internetszolgáltatás mellett juttatja el, jellemzően wifin keresztül, a megrendelő reklámüzeneteit a felhasználók – egyidejűleg akár 180-200 ember –, mint célcsoport számára. Lényegében egy fejlett technológián alapuló, reszponzív, gyorsan és szabadon átalakítható virtuális reklámtábla, amely teljes mértékben képes alkalmazkodni a megrendelő igényeihez.

A PushAir szolgáltatása 2017-ben többek között már hét különböző hazai zenei fesztiválon bizonyított, ahol összesen 73 fesztiválnapon 55 PushAir egység több, mint 20 ezer felhasználó számára nyújtott minőségi internetelérést wifieszközein keresztül.

Az eszközt a hagyományos routerek szoftveres és hardveres kialakításából kiindulva, azokat jelentősen továbbfejlesztve és testre szabva hozták létre magyar szakemberek. Az eszközöket itthon szerelik össze, a vezérlőprogramokat magyar informatikusok írják, de az eszköz felhasználásának üzleti modellje is teljesen magyar innováció.

A Park Teniszklub Zrt. vagyonkezelő társaság hosszú távú célja, hogy érdekeltséget szerezzen a PushAirhez hasonló ígéretes hazai vállalkozásokban és üzleti lehetőségekben, elsősorban az információtechnológia és a média területein, illetve ezek határain, majd befektetésivel sikerre vigye azokat.

TABLET VERZIÓ

TECHNOLÓGIAI STARTUP CÉGET VÁSÁROLT
A PARK TENISZKLUB ZRT.

2018. április 25.

A Park Teniszklub Zrt., mint vagyonkezelő társaság 100 százalékos tulajdont szerzett – a GlobTerm Kft. megvásárlásával – a New Form Media Kft-ben. A New Form Media Kft. egy magyar startup cég, amely PushAir márkanév alatt – reklámmegtekintésekért cserébe – ingyenes wifiszolgáltatást nyújt, elsősorban zenei fesztiválokon és rendezvényekhez kapcsolódóan.

A PushAir egy teljesen magyar fejlesztésű eszköz, amely ingyenes internetszolgáltatás mellett juttatja el, jellemzően wifin keresztül, a megrendelő reklámüzeneteit a felhasználók – egyidejűleg akár 180-200 ember –, mint célcsoport számára. Lényegében egy fejlett technológián alapuló, reszponzív, gyorsan és szabadon átalakítható virtuális reklámtábla, amely teljes mértékben képes alkalmazkodni a megrendelő igényeihez. A PushAir szolgáltatása 2017-ben többek között már hét különböző hazai zenei fesztiválon bizonyított, ahol összesen 73 fesztiválnapon 55 PushAir egység több, mint 20 ezer felhasználó számára nyújtott minőségi internetelérést wifieszközein keresztül.

Az eszközt a hagyományos routerek szoftveres és hardveres kialakításából kiindulva, azokat jelentősen továbbfejlesztve és testre szabva hozták létre magyar szakemberek. Az eszközöket itthon szerelik össze, a vezérlőprogramokat magyar informatikusok írják, de az eszköz felhasználásának üzleti modellje is teljesen magyar innováció.

A Park Teniszklub Zrt. vagyonkezelő társaság hosszú távú célja, hogy érdekeltséget szerezzen a PushAirhez hasonló ígéretes hazai vállalkozásokban és üzleti lehetőségekben, elsősorban az információtechnológia és a média területein, illetve ezek határain, majd befektetésivel sikerre vigye azokat.

MOBIL VERZIÓ

TECHNOLÓGIAI STARTUP CÉGET VÁSÁROLT
A PARK TENISZKLUB ZRT.

2018. április 25.

A Park Teniszklub Zrt., mint vagyonkezelő társaság 100 százalékos tulajdont szerzett – a GlobTerm Kft. megvásárlásával – a New Form Media Kft-ben. A New Form Media Kft. egy magyar startup cég, amely PushAir márkanév alatt – reklámmegtekintésekért cserébe – ingyenes wifiszolgáltatást nyújt, elsősorban zenei fesztiválokon és rendezvényekhez kapcsolódóan.

A PushAir egy teljesen magyar fejlesztésű eszköz, amely ingyenes internetszolgáltatás mellett juttatja el, jellemzően wifin keresztül, a megrendelő reklámüzeneteit a felhasználók – egyidejűleg akár 180-200 ember –, mint célcsoport számára. Lényegében egy fejlett technológián alapuló, reszponzív, gyorsan és szabadon átalakítható virtuális reklámtábla, amely teljes mértékben képes alkalmazkodni a megrendelő igényeihez.

A PushAir szolgáltatása 2017-ben többek között már hét különböző hazai zenei fesztiválon bizonyított, ahol összesen 73 fesztiválnapon 55 PushAir egység több, mint 20 ezer felhasználó számára nyújtott minőségi internetelérést wifieszközein keresztül.

Az eszközt a hagyományos routerek szoftveres és hardveres kialakításából kiindulva, azokat jelentősen továbbfejlesztve és testre szabva hozták létre magyar szakemberek. Az eszközöket itthon szerelik össze, a vezérlőprogramokat magyar informatikusok írják, de az eszköz felhasználásának üzleti modellje is teljesen magyar innováció.

A Park Teniszklub Zrt. vagyonkezelő társaság hosszú távú célja, hogy érdekeltséget szerezzen a PushAirhez hasonló ígéretes hazai vállalkozásokban és üzleti lehetőségekben, elsősorban az információtechnológia és a média területein, illetve ezek határain, majd befektetésivel sikerre vigye azokat.